//safe and sound !
Le Director

Navigation : touch hover image



Entry Boss Linkies Stuff

Im not nerd. Im just Smarter than you. replace your own image :D


Scream Here

Put your CBOX codes here!



Le Credits ;

Skin by; Yaya hassan
Blog owner; ______
Another credits.




Answers Questions !



Disebabkan aku ditag oleh seseorang , terpaksolah jawab .first time d'tag nihh . Haih ! jawab jangan tak jawab . hikhok xD

 
seumur hidup korang , berapa banyak kali korang tukar simcard ?


> sekali jerr . takdakk duit nak beli .. teehe



korang guna panggilan apa untuk boyfie korang ?


> ENCIK ! haha ~

pernah masak tak ? masak apa ?


>Setakat ini aku masak Air dan masak telur jer ..kahkahkah 


seumur hidup korang , pernah makan benda pelik tak ? apebenda nya ?


> Aku makan serangga ! entah mana masuk dalam mulut , terus rasa pedas . yakk !


apa jenama coklat yang korang suka ?

> Cadbury dan Kitkat


korang ada bilik sendiri atau kongsi-II ?

> Kongsi ~ sebab aku takott .. ngee ~ lalala ..


kreadit RM10 boleh tahan berapa lama ?

> 5hari Jer . Nape tanya ? nak topapkan ke ? boleh gak .. 


dalam phone korang ada lagu korea tak ?

> ada lah lebih kurang 30 lagu .


ada tak impian nak jadi selebriti ? nak jadi macam siapa ?

>ATOTo . ini yang aku suka niee . Nak jadi Taylor Swift . <3


pernah tumpah kan air depan seseorang yang penting tak ? apa korang rasa bila dah tertumpah ?

> nope ~

kenapa korang suka berblogging ?

>sebqb aku punya sukalah ! HEHE . 




tags : Oh kitty

nota-cap-kaki : jangan marah ye SELENAGOMEZZ . T JUSTINBIBIR awak takk shukkee . hehe ~
(k , sengaje tulis BIBIR , so wat ? )

k , ty . =)