//safe and sound !
Le Director

Navigation : touch hover image



Entry Boss Linkies Stuff

Im not nerd. Im just Smarter than you. replace your own image :D


Scream Here

Put your CBOX codes here!



Le Credits ;

Skin by; Yaya hassan
Blog owner; ______
Another credits.




Be Better !

Assalamualaikum , Hello readers

Hari ini nak cerita tentang seorang minah nie. Dia bercita-cita TINGGI  . Nak jadi Doktorlah , Pensyarahlah . Tapi MALAS . Korang nak tahu siapa ? Itulah Aku ! Huh ! Memang tak dapat dinafikan pun . Even aku baru lepas UPSR , kena belajar dari awal-awal . Takboleh pun lalai , nanti jadi kakak macam ni,


eRk ? sedap ke kak hisap syisya  ni ? (sori tak pandai ngeja).


So aku harap dapat buat yang terbaeekkkkk untuk family ku . Aku taknak kecewakan Family aku , I heart them .  kbye .