//safe and sound !
Le Director

Navigation : touch hover image



Entry Boss Linkies Stuff

Im not nerd. Im just Smarter than you. replace your own image :D


Scream Here

Put your CBOX codes here!



Le Credits ;

Skin by; Yaya hassan
Blog owner; ______
Another credits.




DiTagged Lagi !

WAA , ada budak manyak Comelll tagg aku bebanyak kali . Tapi nasib baik kau comell , kalau tak dah kena Makan sepak laju-II dari aku . Muahaha ~





Okie , back to the setori , Atak ! tag aku lagi . So , Aku layan jerr , Sekarang ni dia kata Soklan Lagi PUAKA dari dedulu . Jawab jer lehh ..

Pernah jatuh katil ?


> Tak kott . sebab aku takde sebab ! MUEHEHE ..


Seumur hidup korang , pernah tak makan dekat hotel ?


> Tak ! Awat ? hang nak Belanja ka ? yOK , Yok !


Heels berapa inci yang korang pernah pakai ? selesa tak ?


> Kalau aku pakai heels pongg aku tak tau bape inci . Redah jerr !


Bagi alamat rumah korang . berapa KM dari sekolah korang ?


> Kira-II 2 km .


Berapa helai baju kurung yang korang ada ?


> more than 5 . (kot , kot)


Antara boyfie or family , mana lagi menyakitkan hati ?


> Dua-dua . ADIL !


Macam mana nak handle boyfriend or girlfriend korang kalau dieorang pengsan ?


> Panggil ambulans n then tunggu jer la .. muahaha . KEJAM   


Minat bollywood ?


> HARAM ! satu pongg aku takkenal . SHAHRUKHKHAN jer la aku kenal =)  


Korang letak gambar siapa dekat wallpaper phone korang ? Jujur tau !


> Pucca and KyuMin <3


Pernah cakap kasar dengan nenek or atuk korang ? Tak baik tau !


>Setakat ni belom . muehehe .


Nak no fon fya tak ? inbox le kalau nak . hahaha ! =P


> Takmau ! Kita main SKYPE jerr . ekeke ..




Adehh , nak buka FB japp . Lepastuhh TItoo .. Bubye . ASSALAMUALAIKUM .










 ( Untunglerr kau comell , tehee geram akuhh ! )