//safe and sound !
Le Director

Navigation : touch hover image



Entry Boss Linkies Stuff

Im not nerd. Im just Smarter than you. replace your own image :D


Scream Here

Put your CBOX codes here!



Le Credits ;

Skin by; Yaya hassan
Blog owner; ______
Another credits.




Anda Soal , Saya Jawab (!)

  
 
Hey hooo , Hari ini aku dTag lagi oleh CIK SELENA GOMEZZ .. Sebenarnya malas tapi disebabkan dia Jeling tajam dekat aku terus aku BAIK HATI buat . hehe 



 






(alolo , awak takpayahlah jeling-II saya . huhu . )




> You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their journal. > Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer. >You have to choose 11 people to tag and link them on the post. >Go to their page and tell them you have tagged him/her. >No tag back. >No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people


About me: Norain Nadia Binti Zainudin , 12 Y/o , Ain , nad for short , Sekolah ? Taktau lagi . Kami sayang Muo ketat-2 , taken by A . chocolates lover , 
 
  1. korang online pakai wireless or berukband ?
  2. pernah terajang adik or akak/abang korang tak ?
  3. ada cita-II nak jadi penyanyi ?
  4. seumur hidup korang pernah tengok drama indon tak ? drama apa yang paling menyakitkan hati ?
  5. apa perasaan korang bila boyfie korang jatuh basikal ? ada rasa nak gelak tak ?
  6. ada skype ? bagi username .
  7. paling lambat korang bangun tidur pukul berapa ?
  8. pernah suka dekat classmate korang sendiri tak ?
  9. lepak dekat shopping complex atau balai raya mana lagi tenang ?
  10. korang paling minat jenama pakaian apa ? 
  11. 11. Cantik tak blog fya ? like banyak-II tau . ^_^ 
Okey , AKU JAWAB !
- Dulu Berokkband tapi Dah ramai sangat nak guna kat umah tukarlah Wireless .
- Kenapa tanya ? kaukan dah tahu aku ahli gusti . Tiap-II gaduh . memey kena terajang dari aku . =)
- Of coz . Tiap-II hari melalak kat dalam bilik air . Tapi haram ! takde siapa nak promote aku jadi artis . #perasan siak aku , puihh ! .. hehe
- Semua citer aku tak tengok . Lagi-II citer SUNDEL BOLONG . ape jadahnya buat filem merepek-repek .
- Kuang , kuang , kuang . Padan muka kau ! 
- Nae_Swift
-12 tengahari . ekeke ~
- solan panas ! pernah . Tapi itu masa darjah 2 . hehe
- Taktau . Sebab takpernah buat ! haha .
- REJECT SHOP ! haha . Sorry , bukan baju reject yang ada disitu yeerr .
- Kau buat muka kesian baru aku LIKE !


atak ! 
kau buat muka ni pun cun jugak !








# Sekian dari aku .